פרס הרגיש במשך שנים כפיות טובה מהציבור החרדי שחייב לו

פרס הקים את הכור בדימונה, את המוביל הארצי, יישובים, ערים, כל אלו הם לפני המחלוקות הפוליטית
אסתי פלד 5 Comment on פרס הרגיש במשך שנים כפיות טובה מהציבור החרדי שחייב לו

הרצוג: בתרגיל המסריח התקשר הגר"ע לאבי ואמר לו להטיל הקמת הממשלה על פרס • שטייניץ: מזמין את ח"כ גאטס לעבור לסוריה כדי לראות רודן אכזרי • שרקי: פרס הבטיח רדיו חרדי • רפי ולדן: הנזק שנגרם לו הוא בלתי הפיך

צילום: מארק ניימן
פרס הקים את הכור בדימונה, את המוביל הארצי, יישובים, ערים, כל אלו הם לפני המחלוקות הפוליטית
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרופ' רפי ולדן חתנו ורופאו של שמעון פרס שוחח הערב במהדורה המרכזית של קול חי עם אבי מימרן ואמר כי שמעון פרס בהכרה, אבל הוא מורדם. "ברגע שנפחית את חומרי ההרדמה הוא יהיה בהכרה מלאה. עם זאת הנזק שנגרם לו הוא בלתי הפיך, והמטרה היא רק לסייע לגוף שלו להתגבר על הקושי."

עוד עלה במהדורה יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג שאמר כי בתרגיל המסריח בשנת 90 אבא שלי היה צריך להכריע על מי להטיל את הרכבת הממשלה, על פרס או על שמיר. ש"ס הודיעה שהיא תומכת בשמיר. אבל הרב עובדיה התקשר לאבא שלי רגע לפני ההכרעה ואמר לו, אל תתייחס למה שאומרים בתקשורת, אני מבקש שתטיל את הרכבת הממשלה על שמעון פרס.

הרצוג אמר כי "הציבור החרדי חייב הכרת הטוב ענקית לפרס, למרות שהוא הרגיש במשך שנים כפיות טובה מהציבור הזה. פרס הוא האיש האחרון שנותר שאפשר לשוחח איתו על הצעת השלום של נאצר בשנת 50, על פגישת החזו"א ובן גוריון, ועל ההסטוריה של ישראל".

גם השר יובל שטייניץ מפרגן ואומר במהדורה כי "מדינת ישראל חייבת לשמעון פרס. אני מזמין את ח"כ באסל גאטס לעבור לסוריה או אירן כדי לראות מה זה רודן אכזרי עם דם על הידיים. פרס הקים את הכור בדימונה, את המוביל הארצי, יישובים, ערים, כל אלו הם לפני המחלוקות הפוליטית".

העיתונאי יאיר שרקי אמר הערב במהדורה כי "נחשף מכתב ההבטחות ששלח פרס למרן הגרע יוסף בימי התרגיל המסריח. פרס התחייב בין הייתר להקים תחנת רדיו חרדית".



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    אל תנסו לנקות את שמו של מי שליכלך את חיי החרדים בכל שנות כהונתו.
    שימשיך לחיות עם שנים רבות, בלי להציק לנו!
    איך הרב עובדיה אמר עליו: הוא רחוק מאוד מהמושג שקוראים לו "דת"…

  2. 4

    אבל מרן כיבד אותו והוא גם כיבד את מרן הוא היה מגיע כל חג סוכות וחג הפסח לביקור חג אצל מרן רבינו, אומרים שהוא גם זוכה לאריכות ימים משום שבפולין שהיה ילד קטן גדל על ברכי סביו שהיה מקורב לחפץ חיים ויום אחד פשוט הסב לקח אותו ליתברך מפיו של החפץ חיים שבירכו באריכות ימים!

  3. 3

    שמעון בן שרה לרפו"ש בתוך שאר עמו ישראל

  4. 2

    אל תסחפו יש הבדל גדול, עצום, אדיר, וכו' בינו לבין מרן רבינו ולמרות זאת היה כבוד זה עם זה
    למרות שפרס לא קיבל כל מה שרצה מהציבור שלנו בפוליטיקה[לא רק]הוא לא אכזב והמשיך לבוא שנה אחרי שנה למרן בחגים על זה יש לו אולי? זכות, אומרים שהוא עשה די הרבה לציבור שלנו

  5. 1

    בגיל צעיר הוא היה קנאי כשחזר הבייתה בשבת מבהכנ"ס ושבר את הרדיו של אביו שכבר היה חילוני בניגוד לסבא